Monday, February 14, 2011

Cara Untuk Memotong Barisan Tanpa Disedari Oleh Orang. *shh*


Okay~
Semalam pegi post office jap sebab nak post inner ahkak ku yg terchenta.
Haha.. Pastu paham2 je lah ari senin ni musti ramai gile org kan.
X kire kat bank ke, kat post ofis ke, kat kedai ke, kat kedai mkn ke, kat jalan raye ke.
Apesal la korang2 ni? Ari senin jugak la kan korang nak keluar. Tiru aku ape? Hagegege~
Perasan ah kau Shidah. Haha..
Mule2 mase nak amek borang pos laju tu boleh jump Q. Pehtu dah isik kena la
jugak amek no giliran. Heeehh.. Lagi 30. Gile ke hape. Aku pun duduk la temenung ateh kusi.
Adela dalam 10 menet. Tibe2 nombor 1043 diulang sebanyak 2x. Tapi tuan punye nombor
takde datang pun. Maka datanglah sebijik idea *tingtingting!*.. Owh2..ok2 pasni aku akan melaksanakan idea yang bernas ini. Haha.. Okay2. Cepat buat muke blurr termenung Shidah.
1048.. 1048.. Dan aku pun bangun (padahal bukan nombor aku pun). Hehe..
Sambil buat muke terpinga2 macam "Eh! Saya termenung ye tadi? Dah sampai
giliran saya ye. Bahha!" Dan dengan selambanya berjalan ke kaunter.
Okehh! Pinish! Sib tuan punye nombor takde. Ehe.. Alaa.. Kalo die ade pun,
pandai-pandaila cover "Ohhh maaf.. saya salah tengok. saya ingatkan nombor saya tadi".
Takpun kalo nak ngaku diri anda kurang pandai, silelah jawab begini
"Ohh maaf..saya tidak tahu mengira". Hehe

Okay.. Dah sudah. Mari berjalan2 mengikut kaki.. Dan terjumpe dengan die ni!
COMEL! tapi apesal harga anda RM600? Uhuk2~


Ohh.. Gelap pulak gambar nih. Haha..

Meet Yuna!! =)















1 comment:

Rashidah Osman said...

hehh..xretilah nak letak iklan nuffnang tu dekat post.ugugu