Thursday, February 16, 2012

Bebola kucing kanak-kanak.


Petang 14 februari. Ketika aku sedang sedap bermimpi
di awang-awangan. Tiba-tiba terasa bajuku basah. Apekah?
Tak. Aku sudah dewasa. Aku tak kencing atas katil dah. No.
Rupa-rupanya, Naomei berada di atas aku. Nak terberanak sudah.
Woi Naoimei! Aku ni ade rupe tempat kucing beranak ke?
Kelass kau maria nak beranak atas aku atas katil. Haihh~
Lalu aku mengangkat Naomei masuk kedalam bakul
lalu berambus ingin menyambung mimpi. Namun Naomei
bergegas mengikut aku sambil membebel-bebel.
Nak suruh aku teman bagi moral support katenye.
Adeh. Yela baeklah baeklah.



Ini hasilnye. Hehe.
Kiri tu nama dia Maria. Lagi 2 ekor tak tau name ape.
Any suggestion? =)



Ni anak Kicap.


Name aye Apek.


Name aye Amoi. Miu!



Ni anak Datin. Sepesen jek semua. Rupe cam lembu pun ade.
Rupe cam bola pun ade =)


Name aye Ayu Rodoh. Bukan Ayu Raudah okee.
BUKaN!


Kat badan aye kan kan.. ade tompok bentuk love.
Weewit!


Atas pale aye ade bentuk paws!


Name aye pulak Atan.


Aye Anjali Sharma tapi kakak panggil aye Anje.
Hikhik.


Kakak panggil aye Adik.


Ni kakak kitorang. (Tiba-tiba)
Hahahahahaha!


Hobi kami adalah geget muntut memasing.



Pastu menung feeling-feeling nak tido.

Tiba-tiba kakak Ginger nyebok puloks.


Eh sape pulak ni? Bulu lebih kurang je.
Mata merah! Naga ke ape? Telinga panjang :O


Sniff sniff~


:O


Larikkk.


Larik laju-laju sebelum dibuat lauk.



Weh kura-kura. kita lumba lari nak?

No comments: